עודכן לאחרונה: 26.08.2025

אנו ב־amnlp.co.il, האתר הרשמי של אבינדב מורי – מטפל מאסטר NLP-TFT, מחויבים להנגשת האתר לכלל המשתמשים, ובכלל זה לאנשים עם מוגבלות. ההנגשה מבוצעת בהתאם לדין הישראלי ולהוראות התקן הישראלי ת״י 5568 – קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט, המבוסס על WCAG 2.0 ברמת התאמה AA.


למי מיועדת ההצהרה ומה היקפה

הצהרה זו מפרטת את עקרונות ההנגשה, האמצעים הטכנולוגיים שהוטמעו, רמת ההתאמה לתקן, ורכיבי פנייה ומשוב לציבור. לפי הנחיות הממשלה, חובה לפרסם באתר הצהרת נגישות לרבות פרטי איש קשר לנושא


עקרונות הנגשה ותקן ייחוס


אמצעי הנגשה באתר


התאמות נוספות שאנו פועלים ליישם באופן שוטף

שים/י לב: חלק מההתאמות תלויות בעדכוני תוכן ותבניות מערכת והן נשמרות בבחינה ושיפור מתמידים.


רמת התאמה נוכחית ומצב עמידה

אנו פועלים להגיע לרמת התאמה AA של ת״י 5568 (WCAG 2.0). נכון למועד העדכון, עיקר רכיבי האתר עומדים בעקרונות התקן או בתהליך התאמה מתקדם. ייתכנו עמודים/רכיבים שטרם הונגשו במלואם (למשל תכנים מוטמעים מצד שלישי או מדיה ישנה), ואנו ממשיכים לשפרם באופן מתוכנן.


חריגים ותוכן של צדדים שלישיים

האתר כולל קישורים ל־WhatsApp (לרבות קישור הצטרפות לקבוצה), YouTube ורשתות חברתיות (Facebook/Instagram). שליטה מלאה על הנגשת שירותים אלו אינה מצויה בידינו; שימוש בהם כפוף למדיניות וליכולות הנגשה של אותם ספקים. עם זאת, אנו פועלים ליידע את המשתמש בעת מעבר לשירות חיצוני. אבינדב מורי – מטפל מאסטר NLP-TFT בית שמש


שיטות בדיקה ותדירות


דרכי יצירת קשר ומשוב נגישות

נשמח לקבל פניות, דיווחי תקלות והצעות לשיפור נגישות:

פניות יטופלו בהקדם, ובדרך כלל בתוך 7–14 ימי עסקים, בהתאם למהות הפנייה והיקף התיקון הנדרש. פרטי ההתקשרות מופיעים גם באתר בעמודי התוכן והפוטר. אבינדב מורי – מטפל מאסטר NLP-TFT בית שמש


נגישות השירות מחוץ לאתר (מידע כללי)

שירותי הייעוץ והטיפול ניתנים, בין היתר, בכתובות: סמטת ויצ״ו 3, בית שמש ו־רח׳ האורנים 1, גבעת שמואל.
 לצורך תיאום התאמות נגישות פיזיות בפגישה – אנא צרו קשר מראש ונשתדל להתאים את הסביבה לצרכים. אבינדב מורי – מטפל מאסטר NLP-TFT בית שמש


תאריך והיסטוריית עדכונים


הסתייגות משפטית קצרה

על אף מאמצינו, ייתכנו מקרים של אי־התאמות נקודתיות, תקלות זמניות או תכנים שהוטמעו על־ידי צדדים שלישיים שאינם בשליטתנו. נשמח לקבל מכם משוב, ונטפל בכל פנייה עניינית בהקדם האפשרי כדי לאפשר חוויית שימוש שוויונית, מכבדת ונגישה לכלל הציבור.

Call Now Button דילוג לתוכן